zaterdag 6 mei 2023

Season of Chic vs Two-tone Flora

Afgelopen donderdag was er weer een DonderdagLive
op mijn facebookpagina.

In de week er voor kon men kiezen tussen de stempelsets
Season of Chic
of
Two-tone Flora

In het filmpje maak ik dan een kaart met de stempel die 
de meeste stemmen had gekregen.
Maar ik maak voor mezelf ook altijd een kaart met dezelfde technieken
met de niet-gekozen stempelset.

Deze eerste foto is van de kaart met de Season of Chic,
deze maak ik dus niet in het filmpje 
maar wil ik ter inspiratie wel graag laten zien.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

En dan deze tweede kaart,
hiervoor gebruikte ik dus de winnende stempelset
Two-tone Flora.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Ik gebruikte een leuk techniekje om een achtergrondje te maken.
en in het filmpje laat ik ook zien hoe ik
een tweestap-stempel gebruik.
In het filmpje maak ik de kaart trouwens ook nét iets anders dan hier op de foto.

Ben je benieuwd naar het filmpje?
Je kunt het hier terugzien;





Groetjes,
Diana


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten