zaterdag 1 juli 2023

Countryside corners vs Perfectly detailed

Eergisteren heb ik weer het wekelijkse DonderdagLive filmpje
gemaakt op mijn facebook-pagina
en in de week ervoor kon er tussen 2 stempelsets gekozen worden.
In dit geval de sets
Countryside Corners of Perfectly Detailed.

Na stemming won nipt de set Perfectly Detailed,
maar zoals je weet maak ik ter voorbereiding gewoonlijk van beide sets een kaart.

Daarom hieronder eerst de Countryside Corners kaart,
helemaal in Boho-Blue 😍

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Tijdens het filmpje maakte ik de Perfectly Detailed kaart

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©
Voor deze kaart combineerde ik de kleuren Bubble Bath en Berry Burst.

Ik maakte deze keer een schudkaart,
echt zó leuk om te doen!

Wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt heb?
In onderstaand filmpje kun je terugkijken;




liefs,
Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten