zaterdag 30 september 2023


diana's cards cats and more©,

 HIEP HIEP HOERAAAAA

                                                                                                                                                                                🎉                                    🎉                            🎉

Ik mag vandaag maar liefst 50 kaarsjes uitblazen 🥳


En omdat ik jarig ben wil ik graag een beetje trakteren!

Stuur je mij via de mail, whatsapp of een PBtje een bestelling toe voor 10 oktober,
die ik voor jou plaats nà 10 oktober
dan betaal je voor die bestelling geen verzendkosten (à €7,95)
en worden de producten rechtstreeks vanuit Stampin'Up! naar jou toegestuurd!
Je krijgt de verzendkosten dus van mij kado 😀

!!! Én onder degenen die een bestelling plaatsten verloot ik ook nog de gave stempelset mét bijpassende stansen van de foto!!!

Elke bestelling telt hiervoor mee, groot of klein, dat maakt dus niet uit 😊
.
De verloting doe ik op 12 oktober in het DonderdagLive filmpje.


Diana van Otterlo©,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten