zaterdag 10 februari 2024

facebookhop februari

facebookhop

Ik doe vandaag weer gezellig mee met de facebookhop van het Dreamgirls team.

Het thema is vandaag Sale-A-Bration.

Ik maakte onderstaande kaart en alle gebruikte materialen
zijn dus verkrijgbaar in de Sale-a-Bration.

stampin'up!®, diana van otterlo©,

Aanstaande maandag (12 februari 2024) ga ik weer een verzamelbestelling doen, 
dus mocht je nog iets willen stuur me dan een mailtje met je wensen voor maandag 12 uur.

Op deze kaart gebruikte ik het dessinpapier Flight and Airy en 
de stempel en embossingfolder Softly Sophisticated en het
Pool Party lint.

Over 2 weken ga ik in de videohop laten zien hoe ik 
dat leuke vlechtwerkje van dessinpapier heb gemaakt.

Kom je ook gezellig even kijken op mijn facebook en vandaar verderhoppen naar de collega's?

Groetjes Diana




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten