woensdag 7 februari 2024

#keepstampingchallenge117

#keepstampingchallenge117, Diana van Otterlo©,

#keepstampingchallenge117

Vandaag weer een nieuwe keepstamping challenge voor jou



Deze keer is de opdracht:

Maak een kaart in 1 kleur, combineren met wit en zwart mag.



Ik ben benieuwd wat voor moois je weer gaat maken?



Volgende week plaats ik een voorbeeld met mijn uitwerking van de challenge hier op deze pagina.

Deze voorbeeldkaart verloot ik aan het eind van de challenge en dan krijg jij 'm misschien wel in jouw brievenbus!



Zet jouw creatie aub in de reacties bij dit bericht op facebook, en zet bij jouw creatie aub #keepstampingchallenge117, en tag mij alsjeblieft,  als men dan zoekt op deze # komt jouw creatie ook voorbij en kunnen we elkaar zo inspireren.



Deze challenge loopt TOT en Met dinsdag 27 februari

Op 28 februari plaats ik de volgende challenge.



🐱Uit de inzendingen loot ik op 27 februari iemand die de door mij gemaakte kaart per post ontvangt.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten