woensdag 6 maart 2024

#keepstampingchallenge119

 

#keepstampingchallenge119, diana van otterlo©,

#keepstampingchallenge119



Vandaag weer een nieuwe keepstamping challenge.



Deze keer is de opdracht om met deze kleuren een kaart te maken.

De kleuren:

Parakeet Party / Sweet Sorbet / Tahitian Tide/ Starry Sky



Heb je deze kleuren niet, kies dan kleuren die er veel op lijken.

En wit, vanille of zwart mag altijd ook nog toegevoegd worden.



Ik ben benieuwd wat voor moois je weer gaat maken?



Volgende week plaats ik een voorbeeld met mijn uitwerking van de challenge hier op deze pagina.

Deze voorbeeldkaart verloot ik aan het eind van de challenge en dan krijg jij 'm misschien wel in jouw brievenbus!



Zet jouw creatie aub in de reacties bij dit bericht op facebook, tag mij en zet bij jouw creatie  #keepstampingchallenge119 als men dan zoekt op deze # komt jouw creatie ook voorbij en kunnen we elkaar zo inspireren.



Deze challenge loopt TOT en Met dinsdag 19 maart

Op 20 maart plaats ik de volgende challenge.



🐱Uit de inzendingen loot ik op 19 maart  iemand die de door mij gemaakte kaart per post ontvangt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten