maandag 13 mei 2024

Voorjaarskaart Inspirational Sketches - Stempelschatten Bloghop Mei 2024


Welkom!

Leuk dat je komt kijken op dit blog.

Vandaag doe ik mee aan de stempelschatten Bloghop, 
het thema is deze keer Voorjaar in Zicht.

Verderop in dit bericht vind je straks een lijst van alle deelnemers,
als je klikt op een van deze linken dan ga je naar de blog van die persoon en
kun je daar zien wat er voor moois gemaakt is en zo kun je
langs alle deelnemers hoppen en lekker veel inspiratie op doen.

Maar nu eerst natuurlijk het belangrijkste;

Ik heb gekozen voor de stempelschat Inspirational Sketches, 
echt een prachtige stempelset die je helaas niet vaak voorbij
ziet komen en mede daarom heb ik voor deze stempel gekozen.
 
Bij de term voorjaar in zicht kwam het eerste dit riedeltje in mij op
"in mei leggen alle vogels een ei"

En daarom staat op mijn kaart het vogeltje centraal.

Nou...
hier is tie dan...
Mijn brouwsel voor deze hop;

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Is het geen schatje??

Voor deze kaart gebruikte ik de kleuren Calypso Coral en Petal Pink.
Ik nam het dessinpapier CountryLace als achtergrond en zo kwam ik op het idee
om het vogeltje in een bloemvorm te plaatsen. 
Ik ben dus lekker aan het stansen geweest, 
8 cirkeltjes in de kleur calypso en 
1 grote cirkel in het wit en zo onstond de bloem.


Hier vind je alle deelnemers;
class="separator" style="clear: both; text-align: center;">





Dankjewel dat je gezellig hier bent komen kijken,
heel veel plezier met hoppen en 
hopelijk tot de volgende keer!

Groetjes Diana









 

14 opmerkingen:

  1. Leuk idee en tof uitgewerkt die cirkelbloem! Dat vogeltje zie je inderdaad niet zo veel, zonde want een heel mooie stempel!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfecte kaart bij dat "riedeltje" :) leuk! Deze set zie je inderdaad niet veel voorbijkomen, ik heb hem ook niet maar ga hem misschien toch maar bestellen, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het vogeltje! Zo mooi is deze stempel! Fijn dat jij hem zo in het zonnetje hebt gezet, ik houd van ton sur ton kaarten! Gaaf ook je bloemvorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi om het zo in 1 kleur te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, leuk idee om de bloem zo te maken! Deze set is één van mijn favorieten, zo mooi getekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart! Dit is zo'n kaart die een beginner zou kunnen maken tijdens een workshop en daar helemaal trots mee naar huis gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! Ik ken de set niet moest hem eerst opzoeken, maar hij is leuk! Leuk gedaan met de bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lief en schattig kaartje; dit is dus een van die stempels waar ik nog steeds over twijfel...ik vind hem prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen