maandag 10 juni 2024

Stempelschatten Bloghop Juni 2024 Diagonale Mannenkaart

 


Hoihoi, 

Leuk dat je even een kijkje komt nemen hier!

Het is vandaag weer tijd voor de stempelschatten bloghop
en het thema van deze maand is

Diagonale Mannenkaart.

Nou daar heb ik even over moeten denken hoor...
en de kaart kwam er vervolgens ook heel anders uit dan 
ik eigenlijk in mijn hoofd had maar ik ben er wel tevreden mee.


Ik heb gekozen voor de stempelschat Textured Timber.
Van deze stempel zie ik helaas erg weinig voorbij komen 
en daarom heb ik voor deze stempel gekozen want 
het is toch echt een stempel voor in je verzameling vind ik.

De kaart is aardig stoer en enigzins vintage uitgevallen, 
ik heb de randjes allemaal gesponst met early espresso en 
sommige randjes heb ik ook nog wat ruw gemaakt met de schaar.


De binnenkant van de kaart heb ik rustig gehouden
 zodat je daar je tekst kunt schrijven.

De lijst van deelnemers vind je hier;


Groetjes Diana



11 opmerkingen:

  1. Clean&Simple - maar juist daardoor enorm leuk! En de diagonaal is heel goed gebruikt! Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Deze set was ik zelfs helemaal vergeten, bedankt voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Ik heb dat ook vaak: kaart wordt anders dan er in mijn hoofd zit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Yolanda 🥰, blij dat ik niet de enige ben haha

      Verwijderen
  4. Echt een leuke kaart voor een jarige die graag de bossen in wandelt! Ik heb deze stempelset helemaal gemist volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel InNe 🥰, deze set komt uit de vorige online only's

      Verwijderen
  5. Cas en vintage. Prachtige kaart en mooi kaartmodelletje.
    Groetjes uit Polen
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen