maandag 1 juli 2024

Christmas In July Marathon Facebookhop

 

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Vanaf vandaag kun je verder deze maand 
elke woensdag en zaterdag op mijn facebookpagina
 komen hoppen voor kerstinspiratie 
want ik doe gezellig mee met de Christmas in July Marathonhop
 van de Dreamgirls & Friends.


Voor deze kaart gebruikte ik de Leaves-pons en ben ik lekker met 
goud metallic lak aan het spelen geweest.

Ik heb 3 verschillende kleuren groen gebruikt, 
dat kaartkarton heb ik eerst met een tissue en wat goud-lak gedept 
en daarna de takjes geponst zodat op elk takje een vleugje goud te zien is.

De tekst heb ik met goud embossing-poeder en de heattool gemaakt.

De pareltjes zijn ook met de goud metallic lak gemaakt
 evenals de rand op het cherry cobbler kaartkarton

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten