woensdag 17 juli 2024

#keepstampingchallenge128,

Vandaag weer tijd voor een nieuwe uitdaging!

#keepstampingchallenge128, 

Doe je ook gezellig een keer mee?

Diana van Otterlo©,

Deze keer is de opdracht om een horizontale, verticale of diagonale lijn 

uit de Bingo te kiezen en met die 3 producten een kaart te maken.


Ik ben benieuwd wat voor moois je weer gaat maken?



Volgende week plaats ik een voorbeeld met mijn uitwerking 

van de challenge hier op deze pagina.

Deze voorbeeldkaart verloot ik aan het eind van de challenge en 

dan krijg jij 'm misschien wel in jouw brievenbus!



Zet jouw creatie aub in de reacties bij het facebook- bericht, tag mij 

en zet bij jouw creatie aub #keepstampingchallenge128 

als men dan zoekt op deze # komt jouw creatie ook voorbij 

en kunnen we elkaar zo inspireren.



Deze challenge loopt TOT en Met dinsdag 30 juli

Op  31juli   plaats ik de volgende challenge.



🐱Uit de inzendingen loot ik op 30 juli 

iemand die de door mij gemaakte kaart per post ontvangt.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten