zaterdag 17 augustus 2024

Kun jij mij helpen?

Diana van Otterlo©,

Wil jij mij helpen?

Welke naam spreekt jou het meest aan als nieuwe naam voor de stempelclub?

Voor het geval je niet weet wat de stempelclub is;
De stempelclub is een moment online of bij mij thuis waar we met elkaar 3 kaarten maken met de producten van Stampin'Up!.

Ik kreeg de opmerking dat veel mensen denken bij de toevoeging club dat ze dan elke maand mee zouden moeten doen en dus ergens aan vast zitten, aangezien dit niet het geval is en je dus gewoon 1-malig mee kunt doen ben ik op zoek naar een leuke pakkende naam.

Heb jij andere leuke ideƫen die hier niet bij staan dan mag je die natuurlijk ook altijd bij de reacties plaatsen.

Als je in de reacties een ander idee schrijft ding je mee naar de verloting van een leuk prijsje.

Ik ben benieuwd!

Alvast mijn hartelijke dank voor jouw hulp


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten