zondag 1 september 2024

September Marathonhop


Vanaf vandaag start er op mijn facebook-pagina
weer een zogenaamde marathon-hop.

Dat betekent dat ik met een groepje stempelvriendinnen
deze maand heel veel moois ga laten zien met producten
uit de nieuwe september-december-minicatalogus.

Dus...lekker veel inspiratie met nieuwe spulletjes!

Ik doe naast de eerste en de laatste dag,
elke woensdag en zaterdag mee.

Dan is er ook nog een groepje dat daarnaast ook nog elke maandag
inspiratie gaat laten zien.

De eerste kaart die ik laat zien is deze;
Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Voor deze kaart gebruikte ik de stempelset Humble Home 
en deze heeft ook een bijpassende pons!

En zoals je hier kunt zien hoef je er niet persé een kerstkaart mee te maken.

De tekst die ik gebruikt heb is van een stempelset die niet meer te bestellen is helaas, 
maar vond deze zó toepasselijk hierbij dat ik 'm tóch gebruikt heb.

Kom je ook kijken wat iedereen voor moois bedacht heeft?
je kunt bij mij starten

Veel Hopplezier!
Liefs,
Diana




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten