vrijdag 25 oktober 2024

Deze of Die


Welke van deze twee kaarten heeft jouw voorkeur?

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Ik kan werkelijk weer niet kiezen...🙈

Beide kaarten maakte ik voor het DonderdagLive filmpje van gisteren.

Voorlopig waarschijnlijk even het laatste filmpje...
Ik moet namelijk de 31e onder het mes en mag daarna 2 weken vrijwel niks doen,
 ik weet ook niet hoe ik me dan ga voelen en dus 
neem ik even de tijd om te herstellen en te kijken hoe en wat ik wel kan.

Mocht ik me heel goed voelen dan kom ik misschien wel gewoon even online 
om een leuk filmpje te maken, maar dat is dus afwachten.


Heb je het filmpje van gisteren gemist?
Je kunt het hier terugkijken;

Veel kijkplezier en hopelijk tot snel!

Groetjes,
Diana






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten