Voor de workshop en/of het Stempelfeest van Juli kun je je nog opgeven. Ik ga aan de slag met de mooie collectie Valley in Bloom.
Mijn naam is Diana van Otterlo en ik wil jullie graag de mooie producten van Stampin'Up! laten zien en wat ik daar mee maak. Deze producten kun je ook bij mij bestellen via de mail of via de webshop. Daarnaast kun je bij mij ook workshops en stempelclubs volgen als je graag eens met deze producten zou willen werken. Veel plezier! Liefs, Diana


Geen opmerkingen:
Een reactie posten