zaterdag 6 februari 2016

Stampin Up Bloghop Love is in the Air Creatieve Harten


Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!
 Het is bijna Valentijnsdag en daarom showen we vandaag een heleboel
 SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben 
met het thema “Love is in the Air"

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, 
zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke
 nieuwe producten van Stampin’ Up!
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt.
 Laat je gezellig een berichtje achter? 
Dat waarderen wij zeer!



Dit is mijn bijdrage,
Ik heb deze kaart gemaakt met het prachtige blokje
 dessinpapier Love Blossoms.
En de stempels zijn afkomstig uit de sets
Bloomin Love
First Sight.

Dit kaartje gaan we trouwens maken tijdens de workshop
van 13 Februari as. 
Mocht je dit leuk vinden, 
geef je dan nog snel op! (voor11-2-16)

Aangezien ik ook graag een borduurtje gebruik, heb ik
voor deze kaart een borduurmal opgezocht uit m'n oude spulletjes.

Voor de finishing touch heb ik een hartje geponst uit het
mooie glitterpapier in de kleur Blushing Bride.

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, 
door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van Henrike
Zij heeft er vast ook weer iets heel moois van gemaakt!

volgende

vorige


Kijken jullie trouwens ook nog even naar de winactie die op mijn blog vermeld staat?


Groetjes,
Diana

Diana (hier ben je nu)

Built for Free Using: My Stampin Blog

20 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit! Ik hoop dat je het met lekker veel deelnemers kunt gaan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat geborduurde randje, dacht eerst dat het een stempel was maar bij vergroten foto en je verhaal begreep ik het !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Diana. Ik ben helemaal weg van dat papier blokje. Ben al met m'n 3de bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je een borduurtje heb toegevoegd Diana. Ik hoop dat je een gezellige workshop zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk gedaan! Dat gaat een super workshop worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo dat kaartje met de combi van het borduren!!!
    Succes met je workshop, dat wordt zeker een succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Bedankt voor het mee-hoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje, leuk met het borduurrandje!

    BeantwoordenVerwijderen