zaterdag 7 oktober 2017

Stampin Up Bloghop Creatieve Harten Trick or Treat


Hoi Allemaal, 

Ja, vandaag doe ik weer gezellig mee aan de maandelijkse bloghop
van de Creatieve Harten, 
deze keer in het teken van Trick or Treat.

Ik heb voor jullie een kaart gemaakt met de enige halloween-set die ik bezit.
Deze set heb ik echt alleen gekocht vanwege de kat natuurlijk hahaha.

Ik heb deze kaart ook gemaakt voor de swaps met de creatieve collega's,
dus sommige van jullie hebben 'm misschien al eens gezien.


Nou, ik hoop dat jullie 'm leuk vinden
en als je graag meer inspiratie wilt zou ik zeker
even bij de volgende deelneemster, Angélique, gaan kijken als ik jou was!
Als je op de volgende-knop klikt ga je daar automatisch naar toe.

volgende



Ik wens jullie heel veel hop-plezier!

Groetjes Diana



Lijst van Deelnemers:


8 opmerkingen: