zaterdag 7 oktober 2017

Stampin Up Winnaar Verjaardagsverloting


En dan nu..... (tromgeroffel)

de Winnaar van de verjaardagsverloting is:

Tilly Koperberg


Hartelijk gefeliciteerd Tilly, 
laat je me gauw even je adres weten waar ik het pakketje naar toe mag sturen?



Ik heb alle namen van  degenen die mij hebben gefeliciteerd, 
zowel hier als op facebook en instagram, 
in een grote bak gedaan en dan gegrabbeld voor de winnaar.

Als jullie trouwens op zoek zijn naar inspiratie?
Neem dan straks vanaf 9 uur nog even een kijkje op mijn blog, 
hier doe ik mee met een bloghop van de Creatieve Harten.

En als je nóg meer inspiratie wilt, 
ga dan ook nog even op mijn facebookpagina kijken, 
want daar doe ik mee met een facebook-hop
van de Lovely Stampers, 
 deze in het kader van World Card Making Day.

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten