maandag 5 maart 2018

Stampin'Up! In de Bloemetjes Zetten (Petal Palette) en verslag Crea-Weekend Gorinchem

Hoi Allemaal, 

Zo...veel later dan jullie van mij gewend zijn...
maar moest eerst een hoop opruimen en regelen
nadat ik afgelopen weekend op het
Crea-Weekend te Gorinchem
aanwezig was.

Ik stond op stand 123, en je kon bij mij aanschuiven
om onderstaande vrolijke voorjaarskaart te stempelen.

Stampin'Up In de Bloemetjes Zetten (Petal Palette)- 2

Als je gezellig aanschoof voor deze mini-workshop
dan kreeg je ook nog een klein presentje.

Stampin'Up In de Bloemetjes Zetten (Petal Palette) - 3

Van deze presentjes had ik er maar liefst 96 gemaakt.

Ik kreeg de afgelopen dagen ook heel veel hulp, 
want immers alleen is ook maar alleen!

Vrijdag heeft Nellie mij geholpen met het opbouwen
en beheren van de kraam
Stampin'Up! Crea-Weekend Voorjaar 2018 Gorinchem

Stampin'Up! Crea-Weekend Voorjaar 2018 Gorinchem -2

Stampin'Up! Crea-Weekend Voorjaar 2018 Gorinchem-3

Er schoven die dag maar liefst 24 deelnemers aan!
Was een hele gezellige dag al hoorde ik van andere standhouders
dat het erg rustig was voor de vrijdag.
Dat had misschien van doen met de voorjaarsvakantie?

Op Zaterdag kwam Hisca mij ophalen en zij hielp mij ook met de workshops
en de verkoop van de afgeprijsde artikelen.
Stampin'Up! Crea-Weekend Voorjaar 2018 Gorinchem-4

Stampin'Up! Crea-Weekend Voorjaar 2018 Gorinchem-4

Zaterdag was het echt een gezellig drukke dag en waren er zelfs 32 deelnemers!
Echt zó leuk om zoveel mensen enthousiast te kunnen krijgen
en er waren velen die nog nooit of zelden gestempeld hadden
die helemaal blij weggingen met een zelf gestempelde kaart.

Ook zondag had ik een hele lieve vriendin die mij hielp, 
maar helaas zijn we vergeten om een leuke foto van ons te laten maken....
Ook deze dag had ik over aanloop niet te klagen
en mocht ik maar liefst 28 mensen aan mijn tafel verwelkomen!

Om 17u was het tijd om alles weer op te gaan ruimen
en mocht ik voor het eten aanschuiven bij mijn schoonzusje, lief hé?

Daarna thuis alvast een groot deel weer opgeruimd en heel vroeg 
(al om 21u) mijn bed ingedoken want ik was best wel uitgeteld hahaha,
en vanochtend de rest opgeruimd
en ik had ook nog wat dingen die geregeld moesten worden
en zo is het dus ondertussen ruim half 3 voor mijn post geplaatst word....

Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen 
en dat jullie het leuk vinden om zo'n uitgebreid verslag te lezen?

Liefs Diana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten