zaterdag 3 maart 2018

Stampin'Up! Wood Words en Cat Punch

Vandaag een leuk kaartje
dat ik maakte voor een nieuw teamlid

Ik gebruikte hiervoor de stempelset Wood Words
en natuurlijk mocht de kat ook nu niet ontbreken,
en dus combineerde ik dit met de Cat Punch.

Stampin'Up! Wood Words, Cat Punch

Wil je ook graag instappen in mijn kleine, gezellige team?
Dat kan!!
En zeker nu tijdens de Sale-A-Bration is dat extra interessant...

Je betaald 129 euro en je mag voor maar liefst 175 euro
aan producten uitkiezen uit de 2 lopende catalogussen.
Dat is natuurlijk al een super-leuke aanbieding of niet??

Ten tweede; 
je mag nog 2! extra stempels uitkiezen uit 
de Jaarcatalogus en/of de voorjaarscatalogus
en daarbij hoef je niet op de prijs te letten!
Je mag dus de duurste stempels die je kunt vinden uitkiezen!
Gaaf hé?

En last but not least;
hierna mag je voortaan zelf je bestellingen doen
én kun je tot 25% korting (van bedrag ex btw)
krijgen op je producten!

Nou...ik zou zeggen.,.. DOEN ;-) 

Groetjes Diana

ps; denken jullie er nog aan dat het nu Crea Weekend is in de evenementenhal te Gorinchem?
Kom ook gezellig even inspiratie opdoen en lekker hobby-shoppen.
Ik ben te vinden in het Creative Café en je kunt aanschuiven om een
vrolijke voorjaarskaart te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten