maandag 30 juli 2018

Stampin'Up! Healing Hugs

Nog steeds is het hier op mijn kamertje eigenlijk niet te harden...
ik vind 27 graden binnen namelijk nog steeds érg hot...
maar goed...ik wilde jullie toch graag weer eens het 1 en ander laten zien
en tja, daarvoor moet ik toch echt achter de computer op mijn hok
want dit lukt me helaas niet op mijn tablet.

Onderlaatst ben ik gezellig bij een vriendin gaan hobbyen,
en omdat ze bijna jarig was en ik het altijd leuk vind
om een kadootje mee te nemen, 
had ik heel leuk een theeglas met lekkere bonbons
ingepakt, en daaraan had ik onderstaand kadootje 
gehangen. In het buisje zit lekkere
losse thee van Het Theelepeltje.


De roos komt uit de stempelset Healing Hugs
en het dessinpapier komt uit het Twinkle Twinkle DSP-pakket
(nog tot morgen in de aanbieding! 4 halen, 3 betalen)

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten