zaterdag 28 juli 2018

Stampin'Up Juli-acties


Zo, nu het eindelijk wat is afgekoeld, waag ik me weer eens boven 
in mijn hobby-hok....het was hierboven echt veel te warm
om ook maar íets te doen, vandaar dat jullie
mij een poosje hebben gemist hier.

Ik wil jullie graag nog 1 x vertellen van de gewéldige acties die we deze 
maand hebben, want de maand is immers bijna afgelopen
en het zou zonde zijn als jullie deze tóp-acties mislopen!

De meest geweldige actie is de inktpad-actie,
deze loopt nog tot 31 juli, 
dus...mis het niet!!

Als je het instap-pakket kiest,
dit betekent dat je 129 euro betaald en voor 175 euro
aan producten uit de jaarcatalogus mag uitkiezen,
dat op zich is natuurlijk al heel erg leuk,
daarna kun je als je iets besteld voortaan geniet van een 
leuke korting van minimaal 20% (op de prijs ex btw)
en deze kan ook nog verder oplopen!
Maar deze maand mag je dus ook nog een héle kleurlijn
aan stempelkussens (inktpads) erbij uitkiezen!
(dat is een waarde van 81 euro!!)
Echt, als ik niet al demo was, zou ik toch echt voor deze actie gaan :-)

Wil je meer weten, of wil je je graag inschrijven in mijn kleine maar SUpergezellige team?
Je mag me altijd mailen hoor!





De Tweede actie van deze maand, loopt ook nog tot de 31e,
Als je 4 pakken van het onderstaande Dessinpapier koopt,
betaal je er maar 3, en je mag dus gewoon 4 verschillende
uitkiezen hé, het hoeven dus geen 4 dezelfde te zijn!
Dat is toch ook een SUper-actie of niet??

Ook voor deze actie kun je me gerust een mailtje sturen,
of je kunt via de webshop zelf bestellen 
(als je een credit-card hebt)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten