donderdag 3 januari 2019

Stampin'Up! Nieuwe Voorjaarscatalogus, Start SAB en Geared Up Garage

Jippie!!!!
Vanaf vandaag kan iedereen bestellen uit de prachtige nieuwe voorjaarscatalogus,
én
Bij elke €60 die je besteld, mag je uit de SAB-folder
(Sale-A-Bration)
een GRATIS product kiezen!!

Voorjaarscatalogus

SAB-folder

Als je klikt op de bovenstaande plaatjes ga je naar de digitale catalogus die afgebeeld is.

Wil je liever een papieren versie?
Stuur me dan even een mailtje


Ik kan zeggen dat dit echt een prachtige catalogus is,
waarvan ik in ieder geval erg hebberig ben geworden... ;-)

Onderstaande kaart heb ik gemaakt met een stempelset 
uit deze nieuwe voorjaarscatalogus.
Ik ben zo blij met deze mooie mannen-set!
(geared up garage)


en de onderste tekst komt uit de set  Voorjaarswensen.


Wil je graag bestellen?
Mail me en ik help je graag verder,
of ga naar mijn webshop hier op de pagina.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten