vrijdag 4 januari 2019

Stampin'Up! Winnaar Workshops Kerst

Vanaf Oktober hield ik diverse kerstworkshops One Sheet Wonder,
Waarbij we met 1 vel dessinpapier maar liefst 9 kaarten maakten.
Hierbij hielden we zelfs nog dessinpapier over zodat de deelneemsters
thuis ook nog kaarten konden maken.

Het leek me erg leuk als de deelneemsters mij lieten zien wat ze 
thuis nog gemaakt hadden en dus maakte ik er een uitdaging van.
waarbij een klein prijsje te winnen was.

Dit was de workshop

De Deelneemsters konden tot 31 december hun inzending
aan mij doorgeven, via mail of post.

Bovenstaand alle inzendingen,
wat zijn het er een hoop hé!
En wat is iedereen creatief geweest!

Dankjulliewel voor al jullie inzendingen!!

Maar ja.... hoe kies je dan wie de prijs gewonnen heeft?
Daar heeft internet gelukkig een oplossing voor gevonden;
de random nummer generator.
Ik heb de kaarten van links naar rechts genummerd van 1 tot 12
daarna op internet de trekking gedaan en....

Nummer 3 is de winnaar!!!!
Dit is de inzending van Gerda,
Gerda hartelijk gefeliciteerd!!

Onderstaand de prijs die je gewonnen hebt!
Neem je even contact met mij op?


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten