donderdag 7 februari 2019

Stampin'Up! Crafting Forever

Hoi Allemaal,

Kortgeleden mocht ik een nieuw teammaatje verwelkomen,
en om dat te doen heb ik oa. deze kaart voor haar gemaakt.
De kaart is ge-cased naar een afbeelding van pinterest,
maar heb er wel mijn eigen draai aan gegeven.


en? vinden jullie 'm leuk?

Als je ook kiest voor een starterspakket dan maak ik voor jou
ook een mooie kaart, tevens krijg je een klein welkomst-kadootje
en natuurlijk heb je alle verdere voordelen zoals 
Dat je bij een volgende bestelling 20% korting hebt (op het bedrag ex btw),
Dat je mag deelnemen aan leuke dagen die door Stampin'Up! of 
door andere demo's georganiseerd worden. 
Dat je eerder weet hoe de nieuwe catalogussen er uit gaan zien, 
Dat je ook eerder daaruit mag bestellen 
enzovoorts, enzovoorts.

Sowieso is het nu tot 31 maart extra leuk om in te stappen want:
Je betaalt €129 en je mag voor maar liefst €230 uitkiezen!!
Of je betaalt €160 en je mag ook voor €230 uitkiezen én je krijgt die supergave
craft&carry-tas er bij (voor de helft van de prijs!) !


Heb je interesse, of wil je meer weten?
Mailen mag altijd! Ik help je graag!

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten