zaterdag 9 februari 2019

Stampin'Up! Facebookhop Lovely Stampers, Needle & Thread

Hoi Allemaal, 

Vandaag doe ik weer mee met demaandelijkse 
facebookhop van de Lovely Stampers.
Deze maand is het thema techniek...
tja...wat moet ik me daar nu bij voorstellen...
eigenlijk wist ik het niet goed,
ik heb er voor gekozen om jullie 1 van mijn favorieten
te laten zien.

Willen jullie ook nog kijken wat mijn collega's
er van gemaakt hebben?
klik dan hier om naar mijn pagina te gaan
van daar kun je verder hoppen door steeds op 
de link in het bericht te klikken.

Ik maak graag mijn eigen achtergrondpapier, 
dat vind ik echt superleuk om te doen
en volgens mij is dat ook een soort techniek😉

Ik kies eerst de stempelset waar ik mee wil gaan werken
(in dit geval Needle & Thread)
Vervolgens kies ik daaruit 3 of 5 verschillende kleine stempels
Dan kies ik de kleuren die ik wil gebruiken
(Petal Pink, Fresh Fig, Sahara Sand, Mossy Meadow, Pear Pizzaz)
Vervolgens kies ik welke stempel ik met welke kleur wil stempelen
Daarna begin ik met stempelen van de grootste stempel
die verdeel ik over het hele vel cardstock, 
waarbij ik uiteraard nog wel wat ruimte overlaat
Daarna neem ik de volgende stempel
en doe weer hetzelfde 
en zo werk ik naar het kleinste stempeltje toe
en vul ik het hele vel op.

Hier heb ik de eerste 2 stempels er op staan

Nu staan er ondertussen 4 stempels op

en dit is het eindreultaat met 5 verschillende stempeltjes

Van dit vel dessinpapier kun je vervolgens verschillende kaarten maken.
Ik heb er nu alvast 3 die ik jullie kan laten zien,
en ik heb nog een half vel over,
dus ik kan me nog verder uitleven 😃

Deze kaart maakte ik voor een nieuw team-maatje
en combineerde ik met de stempelset Nine Lives.
Zo heb ik mijn teamnaam; Diana's Stamping Cats
en haar freubelhobby leuk gecombineerd in een
persoonlijk welkomst-kaartje

Deze kaart maakte ik naar een sketch van Pinterest

en ook deze kaart is naar een sketch gemaakt.

1 opmerking: