maandag 11 februari 2019

Stampin'Up! Incredible like You

Hallo Allemaal,

Deze keer wil ik jullie een kaart laten zien
die ik heb gemaakt met de set Incredible Like You.
Dit is echt weer zo'n leuke, veelzijdige set!
en bloemen...altijd goed toch??

Ik heb eerst zelf een vel achtergrondpapier gestempeld,
en daarna heb ik daar wat reepjes van gesneden
zodat ik deze kaart kon maken,
ik maakte deze naar een sketch 
die ik op pinterest vond.

Daarna heb ik de bloermen nog gestempeld
en uitgeknipt, blaadjes geponst
ovaal gestanst en bestempeld
en nog een gegolfde ovaal gestanst
van mooi folie-karton 
en dan is onderstaand het eind-resultaat.


Wat een schatje hé?

Alle materialen om deze kaart ook te kunnen maken
kun je bij mij bestellen,
én dat is nu extra leuk want
tot 31 maart 2019 mag je bij elke
bestelling van €60 een GRATIS artikel uitzoeken
uit de speciale SAB-folder.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten