zaterdag 30 maart 2019

Stampin'Up! Country Floral en In de Bloemetjes Zetten

Hoi Allemaal, 

Afgelopen donderdag hadden we een leuk (en lekker!) feestje,
de buurvrouw van mijn ouders (waar wij altijd tante tegen zeggen)
vierde haar 65e verjaardag.

Daar hoort natuurlijk een hele mooie kaart bij, toch?
En? ben ik geslaagd??


Ik heb de country floral embossing folder gebruikt
(deze kun je GRATIS uitkiezen bij een bestelling van €60, t/m 31 maart!!!)
deze folder zal overigens ook in de nieuwe jaarcatalogus gaan komen, dat is leuk nieuws of niet?

Verder heb ik de stempel In de Bloemetjes Zetten gebruikt,
en ik heb lekker gekleurd met onze fijne blends.

Groetjes Diana

ps. stuur gauw een mail met je bestelling als je ook nog graag 
deze mooie embossingfolder wilt uitkiezen bij een bestelling van €60
(of een ander product uit de SAB-folders)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten