maandag 1 april 2019

Stampin'Up! Verslag Teamweekend Lovely Stampers

Vorig weekend ben ik ook naar het teamweekend geweest van de Lovely Stampers.
Dit werd gehouden in Noordeloos in de Maria Johanna Hoeve,
en aangezien dat voor mij best in de buurt is, 
ben ik daar zowel zaterdag als zondag naar toe gegaan.
Het was ook nog eens prachtig weer, dus ik ben lekker gaan fietsen!
Heerlijk!

Er waren een paar teamgenootjes die kleine kadootjes gemaakt hadden,
en ik mocht er daar ook van ontvangen!

Dit mooie doosje werd gemaakt door Geke, echt zo leuk!
Er zaten een paar lekkere warme huis-sokken in, een paar bonbons en een paar theezakjes,
met dit pakketje kun je het dus helemaal knus maken voor jezelf!
Dankjewel Geke, erg leuk!!


Van Erica mocht ik dit leuke doosje ontvangen, hierin zaten heerlijke paas-eitjes.
Wat een schatje hé?

En dit kaart-frontje mocht ik van mijn naamgenootje Diana ontvangen,
dankjewel!

En zo ziet dat er uit, een groep knutselende dames,
het was echt supergezellig en we hebben beide dagen echt 
superleuke projecten gemaakt!

Op Zaterdag hebben we deze explosionbox gemaakt,
Hierin kun je je mooiste foto's inplakken,
als je dat wilt.

Alle boxen waren anders want iedereen had zelf van te voren mogen kiezen 
welk dessinpapier men wilde gebruiken,
en ook kon je nog kiezen voor een ander soort binnenkant,
ik heb hier voor een uitvouwbare binnenkant gekozen, een soort harmonica,
maar je kon ook kiezen voor een soort flip-case.

Op zondag hebben we dit mooie kaartendoosje gemaakt

en daar passen maar liefst 6 kaarten en enveloppen in.
Ook dit project was bij iedereen anders want de invulling werd
aan onze eigen creativiteit overgelaten.
Ik heb er voor gekozen om 6 gelijke kaarten te maken,
met op elke kaart een ander vaasje met bloemen.
Ik vind dit dessinpapier zo geweldig!
Alleen daarvan word je al blij, toch??

aan het eind van de dag hebben we ook nog een
 leuke teamfoto gemaakt.

Ik heb genoten! 
Dankjewel nog daarvoor Hélène en al mijn andere lieve teamgenootjes!

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten