donderdag 11 juli 2019

Stampin'Up! Kaarten en Kadootjes met oa. De Mooiste Momenten

Het afgelopen weekend was er een van feesten,
Zaterdag is mijn nichtje Jolanda getrouwd.


Wat een pràchtig bruidspaar hé??



Uiteraard maakte ik een mooie kaart om het stel hartelijk te feliciteren,
ik maakte er zelfs 2 want ik mocht er voor mijn moeder ook 1 maken.
Ik vind het altijd erg leuk om te proberen dan iets in de stijl van hun kaart te maken
en wat vinden jullie er van? Ben ik daarin geslaagd??


Bij de uitnodiging voor het feest zat ook een speciaal etiket
dat we zelf mochten versieren met een wens
en dit op wijn of bier te plakken.
Ik heb gekozen voor wijn van de wijnboer waar 
wij zelf geregeld naar toe gaan in Duitsland.
De tekst Mark & Jolanda en de datum en de vlindertjes rechtsonderin 
stonden al op het etiket, de rest is wat ik bedacht heb.
Ook weer enigzins in hun stijl alleen wilde ik er toch
 een beetje kleur aan toe voegen, anders werd het zo zwart-wit...
Ik heb dus de andere vlinders gestempeld
 in de nieuwe kleuren Seaside Spray en Rococo Rose.
En naast de felicitaties is mijn wens dat hun glas altijd halfvol mag zijn!
(deze tekst komt uit de set half full welke retired is)


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten