zaterdag 13 juli 2019

Stampin'Up! Nine Lives

Hoihoi,

Deze kaart maakte ik om een nieuw teammaatje te verwelkomen in 
mijn kleine, maar zeer gezellige team.

Aangezien het team Diana's Stamping Cats heet
moesten er natuurlijk katten op de kaart 😊

Ik heb als achtergrond het mooie dessinpapier 
Garden Lane gebruikt.


Mag ik jou ook verwelkomen in dit leuke team,
en een mooie kaart voor jou maken?
Er is nu tot 31 augustus weer een hele leuke Starters-aanbieding!


Je betaald dus 129 euro en je mag maar liefst voor 207 euro
aan producten uit de catalogus uitkiezen.
Vervolgens krijg je in de maand nadat je het starterspakket hebt aangeschaft
éénmalig bij een bestelling 12 euro extra korting.
Want voortaan krijg je immers op je bestelling minimaal 20% korting!!
(op bedrag ex btw)

Dit alleen al is toch een geweldige reden om in te stappen??

Ik ben zelf vooral om deze reden begonnen,
ik vond alle producten steeds zó leuk en ik bestelde zó veel
dat het voor mijn portemonnee veel leuker werd door de korting
die ik vanaf dat moment kreeg. 

Daarnaast zie je de nieuwe catalogussen eerder dan dat je nu gewend bent 
én mag je daar ook al eerder uit bestellen!
Ook organiseer ik af en toe een team-dag waaraan je deel mag nemen
en ook mag je deelnemen aan dagen die door Stampin'Up! of mijn upline Hélène 
worden georganiseerd.

En last but not least...
Er zit geen addertje onder het gras!
Als je geen demo meer wilt zijn kun je gewoon je inschrijving
laten verlopen door niets meer te bestellen.

Wil je graag van deze aanbieding gebruik maken?
Neem dan contact met mij op,
ik verwelkom je graag in ons gezellige team!

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten