vrijdag 20 september 2019

Stampin'Up! Crea-College 2019

Volgend weekend is het zo ver!!!


Op deze dagen kun je mij vinden op stand 515

Wil je graag een entree-ticket winnen??
Neem dan gauw een kijkje op mijn facebookpagina,
ik heb er afgelopen week een leuke win-actie geplaatst.
(wel even door-scrollen voor de win-actie!)
winactie FB



Wist je al dat je je kunt aanmelden om bij mij een workshop te komen volgen?
je kunt er hier meer over vinden, ik sta wel bijna onderaan dus
ook hier graag door-scrollen 😃


Wil je je niet vastleggen?
Misschien is er op de dag dat je de beurs bezoekt nog wel een plaatsje vrij,
kom gerust even langs;
de tijden voor de workshop zullen om 10.30u en 15.00u zijn.
Prijs voor de workshop is €7,50

De rest van de dag kun je misschien wel aanschuiven om voor €1,50
de onderstaande kaartje te maken, als je dat leuk vind.
(dit is inclusief envelop)


Ik ben al weer heel druk bezig met alle voorbereidingen, 
zoals alvast pakketjes maken voor de workshop
alles klaarleggen wat ik mee wil nemen
en kleine kadootjes maken voor de deelnemers; 

het rilwerk gaat wel lekker vlot met deze Simply Scored Scoring Tool

Maar er was ook nog wat snij - en plakwerk aan

Ben je benieuwd wat het geworden is??
Kom dan gezellig naar de beurs 😉 of wacht op de bloghop
van de eerste zaterdag van de maand oktober.

Groetjes en hopelijk tot ziens!
Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten