donderdag 19 september 2019

Stampin'Up! #Stamperschallenge

Ik doe de rest van deze maand mee met de #stamperschallenge 
van ons team de Lovely Stampers.

Er is een lijst met voor elke dag een thema waar je dan over moet schrijven.
Ik doe niet elke dag mee maar hou wel op de dagen dat ik blog het juiste thema aan.

Voor vandaag is dat thema; alleen papier en inkt.

Tja...alleen papier en inkt...daar moest ik best even over nadenken
maar ik heb er de onderstaande kaart mee gemaakt,
alhoewel...ik heb wel een heel klein beetje gesmokkeld 
want ik heb ook een sponge-dauber gebruikt 😄


Ik heb hiervoor gebruikt het detailed laser-cut specialty paper
(wel de retired versie, maar in de huidige jaarcatalogus vind je een soortgelijke versie!)
En de kleuren inkt Rococo Rose
Pool Party
Pretty Peacock

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten