donderdag 5 december 2019

Sinterklaas en een beetje Stampin'Up!

Hoera, vandaag is het Sinterklaas!

Wij hebben met de familie van mijn man, 
de Sint zijn verjaardag al op 29 november gevierd
en met mijn familie vieren we het as. zondag.

Ook op mijn werk hebben we aan Sinterklaas gedaan!
Zo leuk!
Onze leidinggevende had bedacht dat we allemaal onze schoen
mochten zetten.
Daar hebben wij (bijna) allemaal een creatieve draai aan gegeven
en dit was mijn eindresultaat.

(ik heb oa. de daisy-pons gebruikt, nature's twine en de blends)

er waren er ook die nóg veel creatiever waren!
En 1 collega had met onze clienten een hele grote schoen gemaakt
in het kader van àlles is revalidatie
(ik werk op een revalidatie-afdeling in een verpleeghuis)

Géwéldig toch??
(sorry is geen erg goed foto...)

alle collega's kregen een lekkere chocolade letter in hun schoen
en ook de cliënten kregen lekkers van deze Sint!

Ik wens jullie allemaal ook een fijne Sinterklaas toe!

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten