zaterdag 7 december 2019

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten December 2019

Hallo Allemaal, 

Vandaag mag ik weer mee doen met de maandelijkse bloghop
van de Creatieve Harten.
Het thema deze maand is afscheid.

Nu kun je daarbij aan vele dingen denken; 
(bijna) afscheid van de herfst-wintercatalogus,
afscheid van een collega op je werk
afscheid van een vriendin die op een lange reis gaat
en natuurlijk ook afscheid van iemand die is overleden.

Ik heb gekozen om een kaart voor deze laatste categorie 
van afscheid nemen te maken.
Ik vind het toch altijd fijn om een zelfgemaakte 
kaart voor deze gelegenheden te maken.
Geeft toch een meer persoonlijke touch hé?

Ook valt deze kaart onder de categorie
(bijna) afscheid van de herfst-wintercatalogus
want de stempelset die ik heb gebruikt;
To Every Season
staat op de retired-lijst
en is dus na 3 januari niet meer te verkrijgen.



Ga je ook nog even hoppen naar wat mijn lieve collega's
hebben gemaakt in dit thema?

Klik dan op de volgende naam hieronder in de lijst.

Groetjes Diana

9 opmerkingen:

  1. Clean and simple, perfect voor deze gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik dacht, ik hou het eens eenvoudig, das niet mijn sterkste punt...een clean and simpel kaart maken, bedoel ik

      Verwijderen
  2. Hij is prachtig, net als jouw kerstkaart: bedankt! Jij was de eerste. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zo met de sponstechniek in het midden.
    Clean and simple zou ik niet zo achter jou zoeken, maar ik zou zeggen, dat mag je vaker doen.
    Dank voor je mooie kerstkaart ook. Je was ook bij mij de eerste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, deze kaart heeft ook echt niets meer nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren samen! Een geweldige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen