zaterdag 21 december 2019

Stampin'Up! Christmas Gleaming

Hoihoi,

De laatste dagen voor de Kerst zijn aangebroken
Wat zijn jullie plannen voor de Kerst?

Op Kerstavond gaan Henk en ik samen lekker
thuis een diner bereiden en opsmikkelen.
Niet te ingewikkeld hoor;
tomatensoepje, carpaccio, 
biefstuk met champignon-pepersaus en als toetje ijs.
Wij hebben mazzel want we mogen met de kerstdagen met 
de familie lekker uit gaan eten.
Geen kerst-stress hier dus...

Ik wil jullie deze week nog graag wat kerstkaarten laten zien
De onderstaande kaarten maakte ik voor de Stempelclub.




Voor al deze kaarten gebruikte ik de set Christmas Gleaming.

Het leuke is dat deze set in de wintercatalogus van volgend jaar
weer terug zal komen! Dat is echt goed nieuws!
Ik vind dit zo'n leuke set en ben dus erg blij
dat ik deze volgend jaar weer kan gebruiken.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten