donderdag 19 december 2019

Stampin'Up! Perfectly Plaid

Vandaag maar liefst 4 kaarten!!
 Voor alle kaarten heb ik de kerstboompjes
uit de set Perfectly Plaid gebruikt.
Deze stempelset gaat trouwens mee naar de jaarcatalogus!!

Bij deze blauwe kaart heb ik 2 stripjes van het Feels like Frost DSP
gebruikt en voor de tekst: Knusse Kerst.

Bij bovenstaande kaart heb ik een paar strips van
het mooie DSP Wrapped in Plaid gebruikt.


En voor deze 2 kaarten gebruikte ik het kaartpakketje
dat ik van mijn teamleider Hélène kreeg.
Daarin zet het gekleurde cardstock en een velletje DSP
uit Toile Tidings.

De boompjes heb ik bewerkt met 
Shimmery Crystal Effects
en Stampin' Ice Glitter

De achtergrond en de kaarsjes komen 
trouwens uit de set Birthday Backgrounds.

Voor de tekst heb ik weer de set  Knusse Kerst gebruikt


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten