donderdag 27 februari 2020

Stampin'Up! Kaartenswap Lovely Stampers Februari

Bij het team van de Lovely Stampers wordt
er sinds kort maandelijks een kaartenswap georganiseerd.

Je kunt je hier tevoren voor inschrijven,
dan maakt iemand van het team een werkbeschrijving,
je krijgt een swap-maatje toegekend
en naar diegene stuur jij dus een kaart die je
maakt naar aanleiding van de werkbeschrijving.
Super-leuk!

Deze maand mochten we een Peekaboo-Slider kaart maken
en ik mocht 'm maken voor mijn teamleider Hélène den Breejen.

Dit is wat ik er van gemaakt heb:

Ik heb het dessinpapier Parisian Blossoms gebruikt
de stempelset Pluk de Dag en de embossingfolder Country Floral.

Maar voordat ik deze kaart heb gemaakt, 
had ik eerst even geoefend
en dat is deze kaart geworden:



Zijn allebei mooi geworden hé?

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten