maandag 24 februari 2020

Stampin'Up! Secret Valentijn Swap Creatieve Harten

Voor degenen die nieuwsgierig waren naar de valentijns-swap:

Bij het team van de Creatieve Harten waar ik ook toe mag horen,
werd er een secret valentijn-swap georganiseerd.
Je moest chocola mooi verpakken en met een mooie kaart erbij
opsturen naar degene die je toegewezen was.
Je mocht er geen naam in zetten maar alleen een hint.

Ik kon niks leuks valentijns-achtig vinden aan chocola
maar zag wel dit mooie konijn staan in de winkel
en die zag er zo lekker uit...dat hier mijn keus op viel

Ik maakte er een mooi doosje om heen,

en een mooie kaart erbij.
en zo stuurde ik het maandag al vast op.
het was wel een beetje jammer dat het pakje weer net 
te groot was voor de brievenbus...
het raden door de ontvanger zal daardoor wel iets makkelijker zijn geworden...

Mijn hint die ik er in geschreven had:
een kattenliefhebster uit een mooie vesting-stad.

Op Donderdag mocht ik mijn envelop al ontvangen
en wat was het moeilijk om te wachten tot de volgende ochtend...
haha...ik was zó nieuwsgierig!!

Dus de volgende ochtend vroeg opgestaan
om gauw mijn pakje uit te pakken!
en dit is wat er in zat:
Een pràchtige kaart en een superleuke verpakking om de chocolade!
De hint die ik kreeg:
als je op een crea-beurs staat kom ik zeker bij je buurten 
samen met een vriendin, wie ben ik?

Toen wist ik het gelijk!
Wanneer ik op het Crea-college stond in Gorinchem
kwam Caresse Imon altijd even buurten.
Zó leuk!

ps en de chocolade is super-lekker!!

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten