zaterdag 21 maart 2020

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Maart 2020

 Bloghop Maart 2020: Favoriete Techniek


Hoi Allemaal,

In deze moeilijke tijd kunnen we gelukkig wél doorgaan met onze bloghop,
hopelijk doen jullie hier weer veel inspiratie mee op.
Mochten jullie spullen nodig hebben om te hobby-en;
je kunt gewoon nog bestellen via mij.
Tijdelijk (zolang de crisismaatregelen gelden) reken ik,
bij een bestelling  via de mail vanaf 25 euro geen verzendkosten zodat je 
bestelling rechtstreeks naar je thuis gestuurd kan worden.

Maar nu het leuke deel!

Ik heb meerdere favoriete technieken; 
ik hou van heat-embossing, ik vind het leuk om zelf 
mijn eigen achtergrondpapier te stempelen en ik vind
het heel leuk om afbeeldingen in te kleuren.

Van deze laatste wil ik jullie vandaag een voorbeeld laten zien.


Deze kaart maakte ik voor een teamactiviteit binnen het lovely stampers team
Degenen die meededen maakten een kaart volgens een beschrijving,
in dit geval een zgn. bridge-kaart (brug-kaart).

Ik heb deze kaart gemaakt met de stempelset Frisse Wind
en vervolgens ingekleurd met onze geweldige Blends.

De blends hebben per kleur een donkere variant en een lichte variant.
In geval van het werken met de Blends vind ik het zelf het mooiste
om eerst de donkere kleur te gebruiken en er daarna 
met de lichtere kleur overheen te gaan.
Naast de diverse kleuren zijn er ook nog 3 andere Blends,
een Ivory, een Bronze en een Colorlifter.

Ivory en Bronze gebruik je bijvoorbeeld voor gezichten/armen/benen etc.
De Colorlifter gebruik je om een kleur lichter te maken.

Ik heb dit onder andere gedaan rondom de tulpen en voor de achtergrond van de fiets.
Daar heb ik eerst de lichte Balmy Blue omheen gekleurd en vervolgens
ben ik er met de Colorlifter overheen gegaan waardoor de kleur vervaagd.

Mocht je nu ook eens graag  deze techniek komen doen,
ik ben voornemens om in Mei hiermee een workshop te doen,
maar dit is natuurlijk vooraleerst nog even afhankelijk van hoe alles verder verloopt.


Op deze foto wil ik jullie nog even laten zien welke mooie kaart ik mocht ontvangen
Dat is ook een plaatje hé?
Die kaart is gemaakt door Masjenka Westra.
Zij heeft de stempel, stansen en het dessinpapier uit de Sale-A-Bration gebruikt.

Ik wens jullie heel veel plezier met hoppen vandaag!


Groetjes Diana


10 opmerkingen: