maandag 23 maart 2020

Stampin'Up! Nieuws

Hoi Allemaal

Door alle perikelen heb ik in ieder geval de stempelclubs en 
workshops voor de maand April afgezegd.

Op het moment dat ik dit schrijf...
hoop ik dat het hierbij kan blijven.

Ik ga deze maand met een klein groepje proberen
om stempelclub/workshop van deze maand via de post
te versturen, met een werkbeschrijving erbij en dan probeer
ik ook nog online te laten zien wat ik doe.
Mogelijk met een facebook-live.
Misschien met een zoom-meeting,
dat moet ik nog even bekijken....
Het is immers een test.
Als dit bevalt kan ik misschien vaker dit gaan doen.



Er is nog een mogelijkheid om ook een pakketje te ontvangen 
maar dan wel uiterlijk vandaag (23-3-20) nog laten weten alsjeblieft 
want dit vergt wel iets meer voorbereiding...;
Je kunt me mailen
 *stempelclub-pakketje (3 kaarten) €4,50 (incl werkbeschrijving)
*workshop-pakketje (3 kado/kaart/doosje) € 9,50 (incl werkbeschrijving en iets extra's)
*beide pakketjes samen €12,50 
Je hebt dus wel je eigen hobby-materiaal (inkt/stempels/lijm etc)
 nodig maar in het pakketje zit het
benodigde karton/accessoires

De online versie van stempelclub zal dan starten op 6 april om ca. 9.30u

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten