donderdag 26 maart 2020

Stampin'Up! Siertuin-suite en Vibrant Vases

Hoi Allemaal, 

Houden jullie het nog een beetje uit zo thuis?
Of ben je juist veel extra aan het werk omdat je in 1 van de vitale beroepen werkt?

Ik vermaak me heel goed op mijn hobby-kamer :-)
En ben ook veel online in contact met vrienden.

Vandaag alvast een kaartje dat ik maakte met een deel van de Siertuin-collectie.

De siertuin-collectie is een suite die vanaf 1 April (geen grapje!) te verkrijgen is
en is een suite die jullie als klant ook alvast kunnen pre-orderen want deze 
suite komt in de nieuwe jaarcatalogus in Juni te staan, 
maar nu dus speciaal voor jullie al vanaf april te bestellen en te ontvangen!!
(zie onderaan dit bericht voor meer info!)


Bij deze kaarten heb ik het mooie dessinpapier gebruikt
en de Ornate Border stansen.
en dit heb ik gecombineerd met de leuke vaasjes uit 
de stempelset Vibrant Vases.


Willen jullie meer zien van deze suite?
Op 1 April doe ik mee met de Bloghop van de Nederlandse Demo's
en 
Op 4 April hop ik mee met de extra bloghop van de Lovely Stampers
In beide hops staat deze suite centraal.
Kom je dan ook even gezellig hoppen??

Laat je nog even een berichtje hier achter als je mijn kaarten leuk vind?

Groetjes Diana

!!Ps!! vanaf 24 Maart is er nog een extra Sale-A-Bration ronde!
Hou mijn facebook in de gaten om te zien welke artikelen er nog bij komen!!

Meer info over de suite:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten