zaterdag 11 april 2020

Stampin'Up! Facebookhop Lovely Stampers


Hoi Allemaal,

Vandaag doe ik weer mee met de maandelijkse bloghop van het team Lovely Stampers.
Het thema van deze maand is :
Favoriete FunFold.

Als je graag wilt zien wat mijn creatieve collega's hebben gemaakt,
neem dan een kijkje op mijn facebook-pagina
en hop van daar gezellig door naar mijn teamgenootjes.



Dit is momenteel 1 van mijn favoriete funfolds.

Aan de buitenkant denk je dat het een gewone kaart is,
maar als je 'm opendoet...


Dat ziet er toch leuk uit hé?
Echt om vrolijk van te worden.

Deze kaart is niet super-moeilijk
Je neemt als basis-kaart een vel cardstock van 10,5 x 28 cm, deze ril je op 14 cm
Aan de voorkant een witte kaart waar je eerst naar wens op gestempeld hebt van 9,5 x 13 cm
Aan de binnenkant 2 stukjes DSP van 10 x 13,5 
Dan heb je een strook nodig van 4,5 x 28 cm en deze ril je op 7/14/21 cm,
het stuk tot de 1e rillijn plak je tegen de rechterkant van je kaart
en het stuk vanaf de derde rillijn plak je tegen de linkerkant van je kaart.
vervolgens heb je nog 4 vierkantjes in gekleurd cardstock nodig van 6 x 6 cm,
die plak je op de strook, maar let op dat je niet buiten de strook plakt anders plakt het aan je kaart vast en dan gaat hij niet meer open.
als laatste 4 vierkantjes in wit cardstock van 5 x 5 cm
Op deze stukken stempel je naar wens 
en die plak je vervolgens op de gekleurde vierkantjes.

Mocht je willen zien hoe ik het doe , kijk dan op mijn facebookpagina
naar de facebooklive van maandag 6 april 2020, het is dan de derde kaart in het filmpje.

Wil je ook eens mee-doen met zo'n facebook-live?
dat kan!!

De Stempelclub en Workshop in Mei worden gegeven via een facebook-live
U kunt bij mij tot 4 mei een pakketje bestellen met daarin vrijwel alle benodigdheden,
het enige dat u zelf moet toevoegen zijn uw basis-hobby-spullen (zoals lijm, inkt, ril/snijmachine etc) en uw eigen stempels en natuurlijk niet te vergeten...uw eigen creativiteit.

Facebook-live Stempelclub is op Maandag 18 mei mm 09.30u
Facebook-live Workshop is op Dinsdag 19 mei om 09.30u 

Pakketje Stempelclub incl verzenden €7,50
Pakketje Workshop incl verzenden €12,50
Pakketje Combi incl verzenden €17,50

Opgeven via mail:
ditruca@ziggo.nl


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten