donderdag 9 april 2020

Stampin'Up! Siertuincollectie

Ook vandaag nog een keertje een kaart met de siertuin-collectie

Ja, ik heb me al aardig uitgeleefd met deze leuke nieuwe spullen :-)

Op deze kaart heb ik de stempelset Ornate Style gebruikt,
het mooie dessinpapier Ornate Garden
en de gewéldige embossingfolder Ornate Floral.
Ook het lint en de vergulde glimmertjes komen uit de collectie.


Wil je nu ook onderdelen van deze collectie bestellen?
Dat kan!
Stuur mij een mailtje met wat u wilt en daarna krijgt u 
van mij een bevestigingsmail en een betaalverzoek.
Uw bestelling wordt dan naar u thuis gestuurd.
Dit zal tijdelijk GRATIS zijn bij een bestelling van 25€ of meer.
(zolang de crisis-maatregelen gelden)

Wil je weten wat er allemaal in de collectie zit voor moois?
klik dan op de foto:
siertuincollectie

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten