donderdag 2 juli 2020

Stampin'Up! Bijzondere Zonnebloemen

Hoi Allemaal, 

Vandaag de 2e kaart van "in de Schijnwerper" van deze week.

Op deze kaart heb ik echt alleen de stempels uit de set Bijzondere Zonnebloemen gebruikt.
Ik heb de bloem met Memento gestempeld en ingekleurd met de Blends.
(daffodil delight, en early espresso in combinatie met crumb cake)
De Bladeren heb ik gestempeld met Pretty Peacock.

 Leuk model kaart deze hé?

Wil je wetetn welke producten ik zoal gebruikt heb?
Klik dan op deze link
Wil je deze producten shoppen, dat kan, ze zitten al in het winkelmandje.
Aleen  bij de producten die u niet wilt het vinkje even uitzetten.
In deze webshop kunt u alleen met creditcard betalen,
heeft u deze niet dan kan u uw wensen naar mij mailen en dan kan ik u 
een tikkie sturen of u kunt het bedrag overmaken aan mij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten