zaterdag 4 juli 2020

Stampin'Up! Bijzondere Zonnebloemen

Hoihoi,

Vandaag de 3e en laatste "In de Schijnwerper" van deze week
met de Bijzondere Zonnebloemen-stempelset


Ik heb hier de zonnebloemen op de achtergrond met memento 
gestempeld op Pretty Peacock-karton
vevolgens heb ik alle bloemen op de achtergrond ingekleurd 
met wit aquarel-potlood
en daarna over het wit met paars ingekleurd.
Geeft dit geen gaaf effect??

Wil je wetetn welke producten ik zoal gebruikt heb?

Klik dan op deze link

Wil je deze producten shoppen, dat kan, ze zitten al in het winkelmandje.

Aleen  bij de producten die u niet wilt, het vinkje even uitzetten.

In deze webshop kunt u alleen met creditcard betalen,

heeft u deze niet dan kan u uw wensen naar mij mailen en dan kan ik u 

verder helpen met het verzorgen van uw bestelling. 

Ik doe dat graag voor u.

 

Groetjes Diana

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten