maandag 6 juli 2020

Stampin'Up! "In de Schijnwerper" Positive Thoughts


Deze week staat de stempelset Positive Thoughts
"In de Schijnwerper"

Een geweldig leuke set waar je vele kanten mee uit kunt.



Voor deze kaart heb ik een sketch gebruikt, deze haal ik meestal van Pinterest.
In de tijd dat ik deze kaart maakte werd er vanuit Stampin'Up! een 
#keepstamping-challenge gehouden en dat was die keer een
kleuren-uitdaging...
Pumpkin-Pie
Pear Pizzaz
Night of Navy

Wil je weten welke producten ik heb gebruikt voor de kaarten van deze week?
Klik dan op de foto en je bent direct in het winkelmandje van mijn webshop.
(of klik op deze link: https://s.tamp.in/PvKqgh)

Wil je deze producten shoppen, dat kan, ze zitten dus  al in het winkelmandje.

Aleen  bij de producten die u niet wilt, het vinkje even uitzetten.

In deze webshop kunt u alleen met creditcard betalen,

heeft u deze niet dan kan u uw wensen naar mij mailen en dan kan ik u 

verder helpen met het verzorgen van uw bestelling. 

Ik doe dat graag voor u.


Groetjes Diana

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten