donderdag 9 juli 2020

Stampin'Up! “In de Schijnwerper” Positive Thoughts


Hoihoi, 

Vandaag kaart 2 van deze week's “In de Schijnwerper”

Ook vandaag gemaakt met een sketch en een kleurenuitdaging.

De kleuren:
Melon Mambo
Mint Macaron
Night of Navy

Omdat je op dat mooie donkerblauw niet veel ziet van stempels
heb ik de bloem gestempeld met versamark en  witte heat-embossing-poeder 
erover gedaan waarna ik met de heattool de poeder heb laten smelten.

Ik vind het altijd weer zo wonderlijk hoe mooi dit werkt!



Wil je weer weten welke producten ik deze week gebruikt heb?
 klik dan op de foto van de kaart 
of op deze link: https://s.tamp.in/PvKqgh 

Wil je deze producten shoppen, dat kan, ze zitten al in het winkelmandje.

Alleen  bij de producten die je niet wilt, het vinkje even uitzetten.

In deze webshop kunt u alleen met creditcard betalen,

heb je deze niet dan kan je  je  wensen naar mij mailen en dan kan ik je

verder helpen met het verzorgen van uw bestelling. 

Ik doe dat graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten