zaterdag 11 juli 2020

Stampin’Up! “In de Schijnwerper” Positive Thoughts

Goedemorgen!

Gezellig dat jullie er weer zijn!

Vandaag de 3e en laatste kaart van deze week's “In de Schijnwerper”

Voor deze kaart heb ik alle in-color- 20/22-kleurtjes gebruikt om te stempelen.

Ook deze kaart maakte ik voor de #keepstamping-challenge.

Is het geen schatje? 
Door de bloem als eerste te stempelen, die vervolgens te maskeren en
dan de rest te stempelen lijkt het net of de tak en de veren achter de bloem zitten
terwijl ik die dus later gestempeld heb, hoe gaaf is dat?

Wil je weten welke producten ik deze afgelopen week heb gebruikt voor de kaarten?
Klik dan op de foto van de kaart
of ga naar deze link: https://s.tamp.in/PvKqgh

Wil je deze producten shoppen, dat kan, ze zitten al in het winkelmandje.

Aleen  bij de producten die je niet wilt, het vinkje even uitzetten.

In deze webshop kun je alleen met creditcard betalen,

Heb je deze niet dan kun je jouw wensen naar mij mailen en dan kan ik je

verder helpen met het verzorgen van uw bestelling. 

Ik doe dat graag!



Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten