zaterdag 20 februari 2021

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Februari 2021

 Hoi Allemaal, 

Leuk dat jullie weer komen kijken bij de maandelijkse bloghop van
het Creatieve Harten team!

Het thema van deze maand is Achtergronden.


Ik heb deze kaart gemaakt voor jullie, en heb daarvoor eerst een paar vellen 
(maar reststukjes kan natuurlijk ook, alleen wilde ik meerdere kaarten maken 😊)
bestempeld met 1 stempeltje in dezelfde kleur als het karton.

De kleuren zijn Poppy Parade, Coastal Cabana en Pretty Peacock.


Daarna heb ik er strookjes in verschillende breedtes van gesneden met mijn trimmer.


En die strookjes heb ik dus vervolgens op een stuk wit kaart-karton geplakt.
Daarna heb ik er een Vellum label op gemaakt, 
de bloem gestempeld en de open bloem en de takjes gestanst. 
De tekst Happy gestempeld en uitgeknipt en op een strookje wit 
de rest van de tekst gestempeld.


Hier zie je dus nogmaals het eindresultaat.
En nog een extra detail-foto.


In de rest van de week laat ik nog een achtergrond-stempel-techniek zien,
mocht je graag nog wat meer inspiratie op doen.

Ik hoop dat jullie het weer een mooie kaart vinden en
 ik hoop ook dat jullie gezellig even verder hoppen naar mijn andere collega's. 
Er zijn weer prachtige dingen gemaakt!!

Groetjes Diana


>
Als je op de foto van de stempelset klikt dan kom je in mijn webshop.


6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Diana, die strips techniek is ideaal om al je restjes op te gebruiken, goede tip, dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Wij hadden hetzelfde idee om met kleine stempeltjes achtergrondjes te maken. Jouw idee om het dan in strookjes te snijden vind ik super leuk. Dat geeft een speels effect. Dank voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook leuk zeg, zo maak je ook een geweldige achtergrond! Goed idee, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met een leuke techniek, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat een goed idee om je restjes papier zo te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen