maandag 22 februari 2021

Stampin'Up! Pretty Perennials

 Hoihoi, 

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien.

Ik gebruikte de stempelset Pretty Perennials
en combineerde deze met het prachtige Paper Plooms Dessinpapier
dat je tot 28 februari GRATIS kunt krijgen als je voor €60 besteld.


Het model van de kaart kreeg ik toegestuurd van een collega omdat ik
meedeed aan de maandelijkse swap-kaart.

Je krijgt dan an het begin van de maand een werkbeschrijving toegestuurd 
en een adres van degene aan wie je de kaart mag sturen 
en dan heb je tot eind van de maand
om de kaart te maken en te versturen 
én je krijgt dus ook een kaart terug van iemand uit het team.

Het leuke daarvan is dat ook al heeft dus iedereen dezelfde werkbeschrijving,
alle kaarten toch heel anders worden omdat iedereen er zijn eigen draai aan geeft.


In de kaart zitten 'pockets' waar je labels in kunt doen
en ik heb deze labels gemaakt.


Als laatste nog een detail foto van hoe mooi de bloem is.


Vind je deze bloemen ook zo mooi?
Als je op onderstaande foto klikt kom je in mijn webshop
en zou je dus ook aan de slag kunnen met deze gave set!
Besteed je nog een paar euro meer dan kun je 
ook dat mooie DSP GRATIS uitkiezen bij je bestelling!


Groetjes Diana








Geen opmerkingen:

Een reactie posten